خدمات

آرکو به پشتوانه سالها تجربه درخشان خود در ترکیه ، امارات متحده عربی و ایران و نیز اتکا به توان نیروی انسانی متخصص و کارآزموده ، هم اکنون طیف وسیعی از تجهیزات و خدمات فروشگاهی را به شما ارایه میدهد.

طراحی داخلی فضاهای تجاری نیاز به شناختی عمیق از روندهای کاری ، نحوه مدیریت و بهره برداری ، چیدمان کالاها ، مسیر های گردشی مشتریان ، جلوه های بصری و ده ها فاکتور مهم دیگر دارد که همگی جزو نقط قوت آرکو در مقایسه با دیگر رقبا می باشد. ما در آرکو به شما تجهیزات نمی فروشیم بلکه دانش راه اندازی ، مدیریت و بهره برداری از فروشگاه های بزرگ را نیز به شما منتقل می کنیم.

ایجاد تصویری واقعی از فروشگاه

طراحی سه بعدی

بعد از اتمام عملیات نقشه برداری و طراحی دو بعدی نوبت به سه بعدی سازی پروژه می رسد.

تمامی عناصر موجود در فروشگاه از لحاظ طرح ، رنگ ، بافت و نوع متریال توسط آرکو سه بعدی سازی شده و جهت اعمال نظرات کارفرما و تایید نهایی به وی ارایه می گردد تا تصویری واقعی از اتفاقات درون پروژه بوجود بیاید.

نوع چیدمان قفسه ها و سایز و ارتفاع آنها ، طرح بندی و تقسیم فضاهای داخلی فروشگاه و سایر موارد در طراحی سه بعدی لحاظ خواهد شد تا با ارایه یک تصویر کلی بتوان نقایص احتمالی و یا مغایرت ها را طی جلسات کارشناسی مرتفع کرد.

تمامی اطلاعات مربوط به این پروژه در کتابچه ای جداگانه مشامل بر تصاویر کلی و تصاویر جداگانه قسمت ها به مشتری داده خواهد شد.

بر اساس این کتابچه شما می توانید در تمامی قسمت های پروژه چه از لحاظ معماری و یا فنی و مهندسی ، یک مدیریت یکپارچه را رهبری کنید.

توجهی عمیق به تمام جزئیات فروشگاه

طراحی اولیه فروشگاه

اولین قدم در طراحی اصولی یک فروشگاه ، طراحی چیدمان تجهیزات و جانمایی و لکه گذاری فضاهای آن است. ما در مجموعه آرکو با در اختیار داشتن یک تیم متخصص نیازهای شما را طی یک یا چند مصاحبه ثبت کرده و با توجه به خواست شما و استانداردهای روز دنیا نقشه اولیه فروشگاه شما تهیه می کنیم.

طی یک جلسه کارشناسان ما ، نظرات مشورتی و تخصصی خود را به شما ارایه کرده و طرح نهایی را آماده تصویب و برآورد قیمت کرده و جزییات طرح اعم از مشخصات فنی تجهیزات مورد نیاز ، نقشه های فنی و الکترومکانیال ، نقشه های نورپردازی و غیره را تهیه نموده و پیش فاکتور اولیه را برای شما صادر می کنیم.

پس از توافق های مالی و عقد قرارداد ، نسبت به تهیه برنامه زمان بندی پروژه اقدام و در بازه زمانی مشخص شده پروژه جهت انجام عملیات های زیربنایی تجهیز می گردد.

پس از تجهیز کارگاه ، اطلاعاتی از روند پیشرفت کارها ، عملیات های اجرایی ، حمل و بارگیری تجهیزات و برنامه زمان بندی نصب تجهیزات در بازه های زمانی مشخص و بصورت مستمر به کارفرما ارایه می گردد. همچنین به موازات این فعالیت ها ، مباحث مربوط به آموزش کارکنان ، انتقال دانش فنی مدیریت و بهره برداری و سایر موارد نیز انجام می پزیرد.

تمامی مراحل فوق بر اساس تجارب بین المللی ما برنامه ریزی خواهد شد و ما از لحاظ کیفیت و زمان بندی اجرای پروژه همه چیز را گارانتی خواهیم کرد.

همه چیز در راستای دیده شدن

طراحی جلوه های بصری

جلوه های بصری یک فروشگاه جزء لاینفک و حیاتی یک فضای تجاری هستند که جدای از وظیفه مهم اطلاع رسانی و راهنمایی مشتریان نقش بسیار مهمی در زیبایی سازی و جذابیت فروشگاه دارند.

تابلوهای راهنما ، تابلوهای پروموشن ، لیبل های قیمت محصول ، کیسه های خرید ، بسته بندی محصولات و مدیریت فضاهای تبلیغاتی یک فروشگاه ، همگی مطابق با استانداردهای خاصی در فروشگاه های بزرگ دنیا تهیه می شوند و از یک الگوی واحد تبعیت می کنند.

ما در مجموعه آرکو این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا با خیالی راحت بتوانید به این دانش دسترسی پیدا کرده و از لحاظ بصری بتوانید وجوه تمایز بیشتری نسبت به سایر رقبای خود پیدا کنید.

تمامی اطلاعات مربوط به این حوزه در کتابچه ای جداگانه مشامل بر دستورالعمل ها و نقشه ها و فایل های راهنما بصورت اختصاصی برای هر مشتری تهیه شده و به وی داده خواهد شد.

بر اساس این دستورالعمل شما می توانید در تمامی فصول و مناسبت های خاص از سبک متفاوتی از فروش بهره برده و نسب به رقبای خود در جذب مشتری موفق تر عمل کنید.