اگرچه به نظر نمی رسد چنین باشد، اما قفسه خرده فروشی که برای چیدمان و نمایش محصولات در فروشگاه استفاده می کنید، تاثیر عمده ای بر موفقیت شما دارد. نوع مناسب قفسه می تواند شما را به فروش انبوه محصولات و رسیدن به یک سود سالم در ماه سوق دهد. در مقابل، انتخاب اشتباه قفسه بندی فروشگاهی می تواند به تجارت شما آسیب برساند. قفسه بندی نادرست تنها بر فروش یا سود ماهانه تاثیرگذار نیست، بلکه بر اعتبار کلی فروشگاه شما، یعنی تمایل مشتریان به خرید از شما نیز اثر گذار است.
قفسه های خرده فروشی انواع مختلفی دارند که می توانید با توجه به نیازتان از آن ها در مغازه خود استفاده کنید. انواع قفسه فروشگاهی عبارتند از : قفسه گوندولا، قفسه های پالت پروموشن، قفسه های پلاستیکی و قفسه های چوبی که با توجه به فضای فروشگاه و نوع محصولاتی که می خواهید به مشتریان ارائه دهید، می توانید قفسه فروشگاهی مناسب کسب و کار خود را انتخاب نمایید.
به یاد داشته باشید نکته قفسه بندی این است که کالای خود را به گونه ای عرضه کنید که مشتریان شما مایل به خرید محصولات شما باشند؛ حتی بیشتر از آنچه در ابتدای ورود به فروشگاه قصد خرید آن را داشتند. انتخاب نادرست قفسه بندی مانع این اتفاق خواهد شد. این نکته حائز اهمیت است که اگر در انتخاب قفسه بندی مناسب دقت نکنید می تواند به هدر رفتن فضای فروشگاه شما منجر شود.
قبل از انتخاب قفسه خرده فروشی، محصولات خود را در نظر بگیرید. اگر قصد فروش کالاهای خشن و نوک تیز مانند ابزار آلات و چاقو را دارید، قفسه چوبی برای فروشگاه شما مناسب نخواهد بود، زیرا ممکن است توسط محصولات خراش داده شده و آسیب ببیند.
فضای فروشگاه نیز در انتخاب قفسه خرده فروشی دخیل خواهد بود. به عنوان مثال اگر یک فروشگاه کوچک دارید، به جای قفسه دوطرفه گوندولا که فضای زیادی را اشغال می کند، از قفسه یک طرفه (قفسه دیواری) استفاده کرده و با قرار دادن آن ها در اطراف و کنار دیوارهای فروشگاه، از حداکثر فضا استفاده کنید.
با پرکردن مشخصات زیر کارشناسان ما در سرسع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت